اجتماعی

افتتاح مرکز پاسخگویی نوین تامین اجتماعی با بهره‌گیری از هوش مصنوعی



افتتاح مرکز پاسخگویی نوین تامین اجتماعی با بهره‌گیری از هوش مصنوعی

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز ارتباطات جدید سازمان تأمین اجتماعی طی دو ماه با مشارکت گسترده واحدهای مختلف و تاکید مدیرعامل به بهره‌برداری رسید.

در افتتاحیه این مرکز قائم موهبتی معاون فرهنگی و اجتماعی تأمین اجتماعی اظهار کرد: در پایان بهمن‌ماه به دلیل اطلاع مدیرعامل سازمان از وضعیت بد استقرار همکاران سامانه ۱۴۲۰ سازمان تأمین اجتماعی، پیشنهاد دادید که در ملک میمنت سازمان تأمین اجتماعی یک مجموعه برای استقرار همکاران پاسخگویی و ارتباطات مردمی ما ایجاد شود.

وی افزود: با تاکید مدیرعامل سازمان در مدت دو ماه این پروژه با بروکراسی اداری پیچیده امروز با طراحی مشاورین مهندس و اقدام شرکت خانه سازی تأمین اجتماعی، فوراً اقدام در جهت ساخت انجام شد و برخلاف انتظارات فوراً کار به بهره برداری رسید.

موهبتی تصریح کرد: از تمام حوزه‌های روابط عمومی، فنی، ساختمانی، پیمانکاران و مدیران و همکاران حوزه آی‌تی و حراست که سه شیفت برای برپایی فوری این مجموعه کار کردند، تشکر می‌کنیم. محل قبلی کار همکاران پاسخگوی ما نه تهویه و نه پنجره داشت و شکل کار بسیار سخت بود و در این شرایط همکاران ما مهربانانه به گلایه‌های شهروندان ذی نفع ما در سازمان گوش فرا می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه «شانس دیگری که آوردیم این بود که جابه‌جایی جغرافیایی اندکی نسبت به ستاد سازمان انجام شد» اضافه کرد: ده‌ها نوع خدمت دیگر در این ظرفیت ارزشمند با استفاده از هوش مصنوعی و چت‌بات‌ها طراحی شده که در این محل جدید می‌توان از آن استفاده کرد.



منبع مهر