اجتماعی

رژیم غاصب صهیونیستی، سبعانه سید مقاومت را به شهادت رساند



رژیم غاصب صهیونیستی، سبعانه سید مقاومت را به شهادت رساند

به گزارش خبرگزاری مهر زهرا بهروزآذر معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در پیامی نوشت:

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

در مکتب اسلام آموخته‌ایم و باور داریم که شهدا حیات طیبه‌ای دارند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند. شهیدان مقاومت، گواه ایستادگی و حق‌طلبی هستند که چراغ راه آزادگی را برای همهٔ نسل‌ها روشن نگاه داشته‌اند.

رژیم غاصب صهیونیستی، سبعانه سید مقاومت، حضرت سید حسن نصرالله، دبیرکل سرافراز حزب‌الله لبنان و همراهان شجاع او را به شهادت رساند و بار دیگر نشان داد که همانا این رژیم، شر مطلق است. با این حال، به یقین این شر با نصرت و وعدهٔ پروردگار پایان خواهد یافت و هیچ‌گاه نمی‌تواند نور حق‌طلبی را خاموش کند.

الگوی آزادی و آزادگی، مکتب سیدالشهدا امام حسین (ع) است و مجاهد نستوه، شهید سید حسن نصرالله، که زندگی خود را برای مقاومت و ایستادگی در برابر تجاوز، اشغال، نسل‌کشی و تبعیض معنا بخشید، همچون مولایش به فیض عظیم شهادت نائل آمد. قدم‌های سترگ این شهید در راه حق‌طلبی و مجاهدت‌هایش در مبارزه با ظلم و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، به یقین الگویی برای همه حق‌طلبان و مبارزان راه عدالت و آزادی‌خواهان خواهد بود و ریشه‌های مقاومت را مستحکم‌تر خواهد کرد.

اینجانب شهادت این مبارز بزرگ و سرافرازِ راه آزادی را به محضر مبارک ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، همسر گرانقدر و فرزندان گرامی شهید سید حسن نصرالله، خانواده‌های معزز شهدای این حادثه، ملت شریف لبنان، فلسطین و ایران و همهٔ آزادی‌خواهان، حق‌طلبان و ظلم‌ستیزان جهان تسلیت عرض می‌کنم. یقین داریم که نام این شهید بزرگوار، همچون همهٔ شهدای راه اسلام و حقیقت که پرچمدار عزت و افتخار اسلام و آزادگی اند، هرگز فراموش نخواهد شد و این پرچم تا زمانی که عدالت و حق در سراسر جهان گسترده شود، برافراشته خواهد ماند.



منبع مهر