سیاسی

صداقت رکن اصلی فعالیت‌های اطلاع‌رسانی دولت است



صداقت رکن اصلی فعالیت‌های اطلاع‌رسانی دولت است

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست هم‌اندیشی هیأت مدیره انجمن‌ها و تشکل‌های روابط عمومی با رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت برگزار شد.

الیاس حضرتی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های تشکل‌های حوزه روابط عمومی اظهارکرد: دولت چهاردهم تلاش می‌کند از ظرفیت تشکل‌ها برای کارآمدسازی و اثربخشی حوزه ارتباطی و اطلاع‌رسانی دولت استفاده کند.

الیاس حضرتی، صداقت را ویژگی بارز رئیس جمهور پزشکیان برشمرد و این ویژگی را رکن اصلی فعالیت‌های اطلاع‌رسانی این دوره ذکر کرد.

وی از تقویت همکاری و مشارکت انجمن‌های روابط عمومی در فعالیت‌های شورای اطلاع‌رسانی دولت استقبال کرد و آن را امری ضروری دانست.

حضرتی تدوین نظام جامع ارتباطی و اطلاع‌رسانی دولت، تدوین آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها، فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی را از جمله سرفصل‌های بالقوه همکاری مشترک شورا و تشکل‌های حوزه روابط عمومی عنوان کرد.

در این نشست هم‌اندیشی، مدیران و اعضای هیأت مدیره چهار تشکل، انجمن متخصصان روابط عمومی، انجمن روابط عمومی ایران، خانه روابط عمومی ایران و باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود پرداختند.



منبع مهر