ورزشی

ملی پوشان خارجی پرسپولیس راهی قطر می شوند



ملی پوشان خارجی پرسپولیس راهی قطر می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرینات خود را برای بازی با السد قطر پشت سر می‌گذارد که علاوه بر نبود میلاد محمدی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی ایران، الکسی گندوز، گئورگی گولسیانی و اوستون ارونوف را هم به خاطر حضور در اردوی تیم‌های ملی خود در اختیار ندارد.

از این رو خوان کارلوس گاریدو برای حضور هرچه زودتر آنها در تمرینات از باشگاه خواست تا مقدمات بازگشت مستقیم آنها از کشورهای خود به طور مستقیم به دوحه قطر را پیدا کنند تا دیگر درگیر پرواز به تهران نشوند.

باشگاه پرسپولیس نیز بلیت گولسیانی و گندوز را به مقضد قطر گرفت تا انها بعد از بازی‌های ملی خود در قطر اسکان پیدا کرده و در اردوی تیم حاضر شوند.

همچنین ارونوف نیز با وجو مصدومیت خود قرار است در اردوی دوحه حاضر شود تا زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس قرار بگیرد.

شرایط این بازیکن به گونه‌ای است که امکان بازی مقابل السد قطر را ندارد. باشگاه پرسپولیس نیز در انتظار گزارش پزشکان تیم است تا در صورت تشدید مصدومیت او بابت حضور در جریان بازی ازبکستان مقابل ایران از ازبک ها غرامت دریافت کند. آنها مکاتبات خود در خصوص آسیب دیدگی ارونوف را نیز به فدراسیون ازبکستان ارسال کرده بودند اما کادر پزشکی این کشور تصمیم به استفاده از ارونوف از دقیقه ۷۱ گرفت تا حالا او توان بازی در دیدار فردای ازبکستان مقابل امارات را هم نداشته باشد.

شایان ذکر است کاروان تیم فوتبال پرسپولیس پنجشنبه هفته جاری تهران را به مقصد دوحه قطر ترک می‌کند تا سی ام مهرماه مقابل السد در هفته سوم لیگ نخبگان قرار بگیرد.



منبع مهر