اجتماعی

۶۰ تن نمک تقلبی در گرمسار کشف و ضبط شد



۶۰ تن نمک تقلبی در گرمسار کشف و ضبط شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حافظی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان از کشف محموله بزرگ نمک تقلبی در گرمسار خبر داد و ابراز کرد: در پی نظارت کارشناسان غذا و دارو در شهرستان گرمسار اطلاعاتی مبنی بر تولید نمک تقلبی در یک واحد تولیدی احصا و برخورد با آن در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با ورود به موقع ناظران مواد غذایی شهرستان گرمسار این کارخانه مورد بازرسی و در نهایت ۶۰ تن نمک تقلبی از آن کشف و ضبط شد.

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: این کارخانه نمک‌های غیرخوراکی و صنعتی را با برچسب خوراکی بسته بندی و برای عرضه به بازار آماده کرده بود.

حافظی با بیان اینکه با ورود دستگاه قضائی به این پرونده، کارگاه مورد نظر پلمب شد، بیان کرد: افراد متخلف در این پرونده برای طی مراحل قضائی به دادسرا ارجاع شدند تا به جرایم آنها رسیدگی شود.

وی از جمع آوری نشان‌های تقلبی و همچنین ضبط محموله نمک‌های تقلبی در این کارگاه خبر داد و افزود: این کارگاه با نام و پروانه جعلی تلاش در فریب مأموران نظارت بر مواد غذایی را داشت که خوشبختانه با هوشیاری مأموران این موضوع مورد بررسی قضائی قرار گرفته و با افراد خاطی برخورد جدی خواهد شد.



منبع مهر