سیاسی

با رژیمی مواجهیم که بیش از ۱۰هزار کودک کشته و به آن افتخار می‌کند



با رژیمی مواجهیم که بیش از ۱۰هزار کودک کشته و به آن افتخار می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان سخنرانی در اتحادیه بین‌المجالس جهان گفت: حزب‌الله زنده است و از سوی مردم لبنان حمایت می‌شود. غیرنظامیانی که بر خلاف قوانین بین‌المللی پیش چشم جهانیان شهید، زخمی و آواره می‌شوند، آن‌ها منتظر اقدامات عملی ما برای کمک به آوارگان و همچنین آتش بس پایداری هستند که وحشی‌گری‌های ضد انسانی رژیم جنایتکار اسرائیل را کنترل کند.

وی افزود: همین جا نیز اعلام می‌کنم که ایران از هر آتش بسی که دولت، مجلس و مقاومت لبنان موافقت کند، حمایت می‌کند. با رژیمی مواجه هستیم که نه تنها بیش از ۱۰ هزار کودک را کشته است، بلکه به آن افتخار می‌کند. با رژیم مواجه هستیم که هیچ ارزشی برای هیچ معیار حقوقی و اخلاقی قائل نیست.

قالیباف تاکید کرد: با رژیمی روبرو هستیم که از زنده سوزاندن مردم غیرنظامی در اردوگاه آورگان ابایی ندارد. ما با رژیمی مواجهیم که می‌توان آن را آموزگار همه قاتلان تاریخ خواند. با رژیمی رویارو هستیم که تا دیروز زمین‌های فلسطینیان را غصب و خانه‌های آنها را خراب می‌کرد اما اکنون با خیال راحت و با مهمات امریکایی شهرها را ویران می‌کند و زیرساخت‌ها را از بین می‌برد.
 

در حال تکمیل…



منبع مهر