سیاسی

ذوالقدر شهادت «سید هاشم صفی الدین» را تبریک و تسلیت گفت



ذوالقدر شهادت «سید هاشم صفی الدین» را تبریک و تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی شهادت سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان را به محضر مقام معظم رهبری و مردم مقاوم و مظلوم لبنان و فلسطین تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام ذوالقدر به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الشهاده فخرنا و فخر اولیائنا

شهادت مجاهد نستوه و همراه صمیمی و یار دیرین سیدالشهدای مقاومت، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان، سید هاشم صفی الدین را به محضر مقام معظم رهبری، عموم آزادیخواهان جهان، مردم مقاوم و مظلوم و صبور لبنان و فلسطین و همه دلاورمردان جبهه مقاومت بویژه رزمندگان غیور و سلحشور حزب الله و به بیت مکرم ایشان صمیمانه تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

بدون تردید جریان اصیل، عمیق و پایدار حزب الله لبنان که تکیه گاه و پشتوانه سیاسی، امنیتی و دفاعی کشور لبنان و جبهه مقاومت است با ترور فرماندهان و چهره‌های برجسته آن و رفتار سبعانۀ رژیم صهیونی در تخریب و بمباران مراکز حزب الله تضعیف شدنی نیست و خون‌های پاک فرماندهان و شهیدان پرافتخار مقاومت که مظلومانه بر زمین ریخته می‌شود با فرماندهی فرماندهان ممتاز و خلاق و خستگی ناپذیر دیگری که فرزندان مکتب مقاومت اسلامی اند، نابودی و اضمحلال رژیم سفاک صهیونی را تضمین خواهد کرد.

به ارواح مطهر و تابناک همه شهیدان محور مقاومت درود می‌فرستیم و از درگاه حضرت حق، علو درجات سیدین شهیدین، سید حسن نصرالله و سید هاشم صفی الدین را مسئلت می نمائیم.

الا ان نصرالله قریب

محمدباقر ذوالقدر

سوم آبانماه ۱۴۰۳



منبع مهر